محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

...

1392/10/3 18:08
نویسنده : مامان مریم
223 بازدید
اشتراک گذاری

بیشتر از یک ساعته که توی نتم ولی اصلا نمیتونم چیزی از حس و حالم بنویسم. حال غریبی دارم که قابل توصیف نیست. به امید خدا فردا قراره فرشته کوچولو تو بغلم باشه و امشب آخرین شب دو تایی بودن من و عشقم و آخرین شب یکی بودن من و فرزندم خواهد بود.

کوچولوی ناز.خوشحالم و خوشحالیم که داریم سه تا میشیم. استرس دارم نه به خاطر عمل سزارین فردا، به خاطر اولین دیدارمون.میگن اولین ها همیشه به یادموندنی ترین و موثر ترین ها خواهند بود. نمیدونم اولین ملاقات رسمی من و تو چطوریه؟ نمیدونم از اولین آغوشم چطور استقبال می کنی ولی مطمئنم که تو هم مثل من و بابایی بیصبرانه منتظر اون لحظه ای.

عشق،این بالاترین نعمت خدادادی که در نهاد بشر قرار گرفته در وجود یک زن به وفور و در وجود زنی که داره مادر میشه بیشتر وجود داره ومن امروز با وجود تو سرشار از این نعمتم. مادرانه هام رو 9 ماه برات زمزمه کردم و حالا چشم انتظارم تا تنها با یک نگاه زیبا از تو ،جواب همه عاشقانه هامو بگیرم.

نمی دونم فردا چی میشه و چطور میگذره فقط هر اتفاقی که افتاد می خوام اینو بدونی که گرمایی که وجود تو به زندگی شیرین من و بابایی بخشید هیچ وقت و هیچ کجا تکرار شدنی نیست و ما همیشه عاشقتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حکیمه
4 دی 92 0:07
مریمی نازنینم دوست گلم امشب رو از دست نده توروخدا بشین سر سجّاده و دعا کن هم امشب و هم فردا موقع زایمان دعا برای همه ی خانم هایی که مادر شدن براشون شده یک حسرت و آرزو دعا کن تا دامنشون سبز شه ایشالله بارتو صحیح و سالم بزاری زمین
حکیمه
4 دی 92 0:09
اصلا نترس عزیزم نمی دونم دفعه ی بعد که بیای و وبلاگتو با عکسای قشنگ محمد معین جون آپ کنی کیه امّا ما منتظرتیم منتظر تو و پسر گلت عزیزم خواهشا بعد از زایمان ناز و نوز نکن هرچی مامانت بهت میده بخور صد در صد توی تقویت خودت و بچه اثر داره قدیمیا هر حرفی میزنن حتما حتما حتما گوش کن 100% به توصیه های بیمارستان هم گوش کن
غزل جون
4 دی 92 0:11
محمّد معین جونم بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا منتظرتم بیا دوشت گلم هر چی پیش فرشته ها بازی کردی بسه فردا منتظرتم تا بیای با من بازی کنی
khale sara
4 دی 92 10:10
salam ghol pesar ghadamet mobarak - azize khale alan ke man daram tabrik migam ghol pesari ke kochektarin ozve khandane zarinfare o onam to bashi bimarestani o be donya omadi azize delam ghadamat mobarak o ba barekat
مامان سایدا
5 دی 92 1:09
الهی که سالم سلامن نی نیت را بغل کنی